Biocera
3 16 472 0

Çok havalı! Ben Virginia'da bir yüzey suyu arıtma tesisi operatörüyüm. Bizim bölgemizde su yumuşak. Ham suyumuzun sertlik ortalaması $25 \text{ mg/L}$. Lisansım için test materyallerini öğrenmek dışında, büyük ölçekli su yumuşatma benim için tamamen bir sır.Size birkaç operatör m... devamını oku

2 6 176

Harika sorular! Kireç dozajımız birçok faktöre göre değişir ama şu anda yaklaşık 170-240 mg/L civarındayız. Kireç şerbeti pompaları akış hızına göre ayarlanır, bu yüzden akışı artırırsak kireç pompalarının akışı otomatik olarak yükselir. Sertliği günde bir kez, alkaliniteyi günde... devamını oku

1 5 224

Biz, ön pıhtılaştırma için pH ayarlaması yapmak ve filtrasyon sonrası pH'ı yükseltmek için kireç şerbeti kullanıyoruz. Ancak toplamda 35-45 mg/L dozluyoruz. Sizin tesisinizin günlerce yetecek kireç şerbeti tankları olmalı.

Atık su arıtma tesisi (WWTP) olduğu için şükürler olsun. Kendi katı atığınızı idare etmek bir kabus olurdu.

Kariyerinizde başarılar dilerim. Keşke ben de 26 yaşında su işine girmiş olsaydım.

1 1 136
Kimler yanıtlayabilir? Bu gönderiye yanıt vermek için giriş yapmalısın.
Diğer Yanıtlar

Her bir yumuşatıcı için dört tane tankımız var. Ancak kireç şerbeti tankları, sadece her birinin üzerinde 60 bin libre hidratlanmış kireç tutan kireç siloları için toplu işlem tankları olarak kullanılıyor. Oldukça büyük bir operasyon ve haftada yaklaşık 2-3 kamyon kireç alıyoruz.... devamını oku

0 0 97